دیگر مقالات

بهترین هدیه برای چشم روشنی نوزاد تازه متولد شده چیست؟

افرادی که یک نوزاد تازه متولد شده را در خانواده خود دارند معمولاً شوق و هیجان زیادی را تجربه می‌کنند. حضور یک فرد جدید در خانواده می ‌تواند حس بسیار خوبی ایجاد کند و رنگ و رویی تازه به زندگی ببخشد. اگر در میان اطرافیان خود و یا دوستانتان افرادی هستند که به تازگی نوزادی در خانواده آن ها متولد شده است احتمالاً یکی از دغدغه ‌های شما خرید کادو برای نوزاد است. انتخاب کادو به عنوان هدیه چشم روشنی نوزاد گاهی مواقع می‌ تواند کار سختی باشد. چرا که هر فردی بایستی با توجه به بودجه خود بهترین و کاربردی ‌ترین هدیه را خریداری کند. اگر شما هم در انتخاب هدیه نوزاد دچار سردرگمی هستید، در ادامه این مطلب شما را با چند ایده ناب برای خرید کادوی نوزاد آشنا خواهیم کرد.

بهترین هدیه برای چشم روشنی نوزاد تازه متولد شده چیست؟

افراد زیادی هستند که برای هدیه چشم روشنی نوزاد به دنبال یک گزینه مناسب و کاربردی می‌گردند. وسیله ‌ای که برای نوزاد خریداری می ‌شود بایستی تا حد امکان برای او مفید و کارآمد واقع شود. در این مورد شما انتخاب ‌های بسیار گسترده‌ ای پیش رو دارید. اما آن چیزی که باعث می ‌شود برخی از افراد در خرید هدیه چشم روشنی نوزاد با مشکل و محدودیت انتخاب روبرو شوند، کمبود بودجه آن هاست. برای اینکه بتوانید یک هدیه جذاب و به یادماندنی تهیه کنید، لیستی را در اختیارتان قرار خواهیم داد که می ‌توانید با توجه به بودجه خود یکی از این موارد را انتخاب کنید.

خرید طلا، سکه و یا کارت هدیه

کارت هدیه به عنوان هدیه چشم روشنی نوزاد

یکی از جذاب ‌ترین انواع هدیه چشم روشنی نوزاد، طلا، سکه یا کارت هدیه است که از ارزش مادی بالایی برخوردار است. معمولاً افراد از طلا و امثال آن استقبال زیادی می‌کنند، چرا که چنین کادویی با گذشت زمان ارزش خود را از دست نداده و می ‌تواند به عنوان یک پس ‌انداز و سرمایه برای نوزاد به شمار رود. به گونه‌ ای که والدین در صورت نیاز می ‌توانند پس از فروختن آن با دریافت مبلغ قابل توجهی آنچه را که کودک به آن نیاز دارد تهیه کنند.

البته چنین کادویی معمولاً از سمت خانواده درجه یک همچون پدر و مادر، پدربزرگ و مادربزرگ و… تهیه می‌شود. از آن جایی که نوزادان بعد از تولد، هزینه ‌های زیادی را روی دست والدین خود می‌گذارند، بهتر است برای خرید هدیه چشم روشنی این موضوع را در نظر داشت. با خرید طلا، سکه و… می توان به نحوی والدین را در تامین هزینه ‌های نوزاد کمک کرد.

سنجاق طلا به عنوان هدیه چشم روشنی نوزاد

اگر به دلایل مختلف امکان خرید طلا یا سکه نداشتید، می ‌توانید کارت هدیه‌ ای را با هزینه و موجودی قابل قبول به والدین نوزاد تقدیم کنید. معمولا کادوی مناسب برای نوزادان، پلاک و سنجاق چشم نظر طلاست. در مواقعی هم برای نوزادان دختر می توان النگو یا گوشواره طلا به عنوان چشم روشنی هدیه داد.

خرید لباس نوزادی

لباس هدیه چشم روشنی نوزاد

یکی دیگر از کادوهای ارزشمندی که می ‌تواند برای نوزادان بسیار کاربردی باشد، لباس نوزادی است. معمولا لباس همیشه کارایی خود را دارد و هیچ وقت بلا استفاده نمی ‌ماند. بنابراین شما با خرید لباس نوزادی که می‌ تواند راحت‌ ترین انتخاب در این مورد باشد، یک هدیه مفید و مناسب به نوزاد می دهید. البته بهتر است در زمان خرید لباس نوزادی، به اندازه، سایز و مدل لباس توجه داشته باشید.

سعی کنید لباسی را خریداری کنید که پس از رشد نوزاد باز هم قابل استفاده باشد. لباس نوزادی، هم یک خرید هوشمندانه و مناسب است و هم یک گزینه مقرون به صرفه و اقتصادی به شمار می ‌رود. در زمان خرید لباس نوزادی فروشگاه‌ های سیسمونی گزینه ‌های بسیار گوناگون و متنوعی را به شما پیشنهاد می ‌دهند. بنابراین شما قدرت انتخاب بالایی دارید و می توانید با توجه به سلیقه خود، نیاز نوزاد و میزان بودجه ‌ای که برای هدیه در نظر گرفته ‌اید، بهترین و مناسب ‌ترین نوع آن را خریداری کنید. از جمله مواردی که برای هدیه چشم روشنی نوزاد می توانید انتخاب کنید عبارتند از:

  • لباس ‌های سرهمی که بیشترین استفاده را در دوره ‌های مختلف رشد نوزاد دارند.
  • بلوزهای آستین بلند پسرانه و دخترانه
  • شلوارهای ساسبند دار پسرانه
  • ست ‌های فانتزی دخترانه و پسرانه مخصوص مهمانی
  • انواع جوراب و پاپوش نوزاد در رنگ بندی ‌ها و مدل ‌های مختلف
  • کفش
  • انواع کلاه تابستانه و زمستانه و…

لوازم نوزادی

پوشک هدیه چشم روشنی نوزاد

شاید برخی از افراد خرید لوازم نوزادی را به عنوان هدیه چشم روشنی محسوب نکنند. اما بایستی بدانید توجه به همین موارد جزئی می تواند بسیاری از هزینه ‌های والدین را کاهش دهد. به عنوان مثال پوشک بچه یکی از ضروری ‌ترین و پرمصرف‌ ترین لوازم نوزاد تا قبل از دو سالگی آن است.

در این دوره هر اندازه هم که والدین برای نوزاد از پوشک استفاده کنند باز هم به آن نیاز خواهند داشت. بنابراین این خرید شما می ‌تواند مورد استقبال بسیاری از والدین قرار گیرد. مخصوصاً والدینی که در تامین لوازم ضروری با محدودیت و کمبود بودجه روبرو هستند. آن چیزی که در خرید پوشاک بچه اهمیت بسیار زیادی دارد توجه به سایز پوشک است. پوشک نباید بیش از اندازه کوچک یا بزرگ باشد. بلکه باید به گونه ‌ای باشد که والدین بتوانند از آن برای کودک خود استفاده کنند.

شما می‌ توانید برای جذاب ‌تر کردن هدیه خود آن را با استفاده از کاغذ کادوهای فانتزی و هیجان انگیز کادوپیچ کنید. حتی در برخی مواقع افراد خلاقیت به خرج می ‌دهند و پوشکی که به نظر یک کادوی معمولی و ساده به نظر می ‌رسد را به شکل یک کیک پوشک درست می‌کنند که این نیز می‌ تواند برای والدین نیز بسیار جالب توجه باشد.

خرید لوازم بهداشتی نوزاد

لوازم بهداشتی

یکی دیگر از ایده ‌های جالب در خصوص خرید هدیه چشم روشنی نوزاد، انتخاب لوازم بهداشتی برای آن هاست. لوازم بهداشتی به خصوص لوازمی که در حمام استفاده می‌ شوند کاربرد بسیار زیادی دارند. انتخاب لوازم بهداشتی نوزاد کار چندان سختی نیست. تنها کافی است به یک فروشگاه سیسمونی نوزاد مراجعه کنید تا به شما لیستی از بهترین، متنوع ‌ترین و با کیفیت ‌ترین لوازم بهداشتی نوزاد پیشنهاد شود. از جمله این لوازم می ‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • شامپو سر بچه
  • شامپو بدن بچه
  • صابون مخصوص نوزاد
  • روغن بچه
  • پودر بچه
  • دستمال مرطوب
  • دستمال خشک کن
  • مرطوب کننده مخصوص پوست نوزاد و…

شما می ‌توانید این لیست را به گونه‌ ای خلاقانه انتخاب کرده و آن ها را به شکلی هنرمندانه در یک پک مخصوص قرار دهید و به والدین نوزاد تقدیم کنید. قطعاً آن ها قدر چنین کادویی را خواهند دانست و از شما بسیار قدردانی خواهند کرد.

خرید اسباب بازی

در خرید اسباب بازی دیگر نیازی به دانستن سایز و اندازه نوزاد نیست. شما تنها با اطلاع از جنسیت نوزاد می‌ توانید بهترین انواع اسباب بازی را برای او تهیه کنید. وسایل بازی همیشه کارایی دارند و کودک تا سالیان سال می ‌تواند از آن ها استفاده کند. در خرید اسباب بازی نیز لیست متنوعی به شما پیشنهاد می ‌شود که می ‌توانید با توجه به سلیقه و بودجه خود، بهترین نوع آن ها را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا